2 månader senare ..

.. och jag lever ännu! Livet går bättre än nånsin och jag mår hur bra som helst! ;) Ja, jag har typ ingen fritid längre. Jobbar på heltid och försöker hinna umgås min man & vänner när jag får lite tid över, så ser mitt liv ut. Låter kanske ganska trist men jag trivs bra med det, faktiskt!
Framtiden har börjat öppna mina ögon och jag har hunnit tänka & fundera kring vad jag vill, så jag kämpar som attan för att hamna där uppe, på toppen av tornet och tro det eller ej, men det går undan!

- Varför blir man oftast erbjuden arbete när man redan jobbar, ganska surt tycker jag. I onsdags blev jag till exempel meddelad per telefon om en anställning på ett känt modevaruhus. Var även på ett affärsmöte efter jobbet i fredags, så jag har haft lite att fundera på.

Nu ska jag äta lite middag och sedan lägga mig och se en bra film innan sovdags, vi får se om jag kommer ihåg att blogga imorgon. Det märker vi, god nattis people!



Färgat håret brunt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0