Morsdag!

- Åkte med crewet till Örebro för att spendera lite tid tillsammans & för att kika på en mma- och boxningsgala som var heeelt galen! Riktigt duktiga var de & Ett stort grattis till Mikie som tog hem segern mot en rysk tallangfull motståndare.
- Står nere i köket & bakar en morsdagtårta till mamsen & mormor, mami assisterar. Jag fick nämligen idéen att baka en manjar-tårta. (Manjar (spanska) = Kondenserad mjölk) tillsammans med grädde, sylt, osv. Himmelskt var ordet! Ni som inte smakat den, er förlust säger jag då..

- Imorgon startar hårdträningen igen, då kör vi hårt. Måste även förbi Kista centrum och kika vidare efter studentklänning, så vi får väl se om jag har turen på min sida imorgon.
- Nej, nu är jag färdig här. Ska hoppa in i duschen en snabbis och så småningom göra mig iordning för att åka hem till mina kära morföräldrar, vi hörs lite senare! Puss & kram


@Örebro, några skickliga mma-fighters


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0