Tionde mars tjugohundraelva

Hallå på er, hoppas ni mår toppen och att ni hade en skön & avslappnad sportlovsvecka. Själv gick jag i skolan under mitt "lov" vilket jag själv valde att göra :) - Jag & mamma kom precis hem efter min andra ansiktsbehandling, hade min första behandling förra veckan i lördags efter min handledarkurs. Aldrig älskat min hy så mycket som jag gör alldeles precis exakt nu! ♥

- Ska ta en liten fika med mamma och så småningom sängdags, tidig dock kort dag imorgon i skolan. Framåt kvällen finns det en del alternativ, men innan det så blir det middag i stan med en vän.
- Fick med mig några superbra produkter hem som jag vill visa er, rekommenderar dessa starkt.






GILDA - Gentle Cleansing Oil + vårdande applicator
mdskincare: Dr Dennis Gross - All in one, tinted moistrurizer 50ml
mdskincare: Dr Dennis Gross - Trifix Acne Clearing Lotion + all in one 15ml





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0