Levinsky's

Kort & skön skoldag, hade bara marknadsföring, en timmes rast & psykologi b. Efter skolan lyckades jag få med mig Michelle till Kista centrum för mat & shopping. Fick med mig ett par riktigt snygga byxor med skinndetaljer längst sidorna, även ett par söta ljusrosa shorts med svetsdetaljer nedtill - allt ifrån H&M.
- Åt en god texmex lunch på Levinsky's & en mysig efterrätt tog vi på Coffeehouse by George.

Jag mötte upp min mamma i Sollentuna, stackarn som hoppar på kryckor nu efter ett antal timmars vistelse på sjukhuset. Vi passerade Stinsen en snabbis påvägen hem för lite ärenden. Nu börjar halv åtta hos mig, ska ned & kolla med familjen och äta kladdis, påz! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0