I'm fine!

- Shit, jag mår typ hur bra som helst! Solen skiner, snön smälter säkert bort & jag ska träna, yey. Happy happy happy, härlig skoldag var det också. What's happening, undrar jag nästan(!) Hade endast en timmes naturkunskap där vi snackade blodgrupper & vi fick testa och få fram våra egna, min lärare var iaf 99,9% säker på att jag hade ABRH+ efter våra tester (tror att min grupp hette så..)
Ya ya, hade ett kort möte med min lärare, bokade tid hos Magnus, åt lunch med Michelle och sen åkte vi till Sollentuna C och kikade runt, tog en fika & snackade en massa goja.
Har precis bytt om, ätit lite mat and I'm ready to go! Väntar på bussen som kommer om 20 min, möter upp Ivon på tåget också. Hardcore 2day, den saken är klar. Nej nu skriver jag alldeles för mycket trams, uppdaterar när jag kommer hem om jag inte är för trött vill säga. Hare brå! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0