Hey you!

Halla dar, passar pa att snabbis-blogga nar jag enda sitter vid hotellets dator. Ikvall kom vi fram till staden Hua hin dar vi ska spendera hela 6 natter, efter det ror vi oss vidare till Bangkok och spenderar resterande natter.

Var resa har sett ut pa detta vis att vi forflyttat oss fran Jontiem - Pattaya - Koh Samed - Pattaya och nu Hua hin. Hua hin ar en storstad vilket innebar, mycket shopping = jag gillar hart! Har handlat en massa, mycket spontant, atit fruktansvard god mat och njutit till fullo.

Nu maste jag springa upp, ar supertrott efter 4 timmars resavag hit i varldens trangaste minibuss. Vi kanske hors imorgon om jag far tid over, saknar alla dar hemma! :(
Puss & kram



En del av staden Hua hin - Bild lanad utav google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0