Pinsamt

- När jag var i Thailand så fick jag ett tips ifrån en trogen källa om en tjej (från samma stad som källan) har skapat ett facebook-konto och laddat upp bilder på mig. Jag kan själv inte spana in henne för att hon blockerat mig, givetvis.. Förstår inte meningen i det hela, tycker enbart att det är rent utsagt pinsamt & patetiskt, fy. Vore tacksam ifall ni kunde logga in och anmäla sidan, sånt här ska inte få förekomma!

- Bortsett från detta så har jag haft en dunderresa förutom att jag vart sjuk över 70% av vistelsen men de förändrade inte så mycket. God mat, mycket shopping, skönt att få skämma bort sig lite, det förtjänade jag.. definitivt! Idag skulle jag behöva åka och förnya mitt legg & förbi Kista centrum och kika lite. Ikväll ska jag träffa Estéfani & Shanzo, saknade. 

Vi landade runt 14 - tiden igår eftermiddag, åkte hem och tog det lugnt en stund, packade upp, osv. Framåt 20 - tiden blev jag upplockad utav mina bästa, Frida & Michelle. Vi drog in till city och åt en hejdundrande god middag på Texas Longhorn, äckligt gott!  
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, ska möta upp en vän i Sollentuna först.

Postat av: Vanessa

SKRIIIIV JOHANNA!!

Datum:2011-07-21 Tid: 19:33:37
URL: http://vanessam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0