Frustrerad och..

trött, länge sen jag sov såhär dåligt som jag gjort den senaste veckan, för övrigt så är allting väl. Jag lever, tränar regelbundet, äter bra & möter människor som får mig att tänka framåt och glömma allt negativt i det förflutna. Jag har kommit en del individer närmre än vad jag trodde var möjligt och jag har lämnat en del människor bakom mig i det förflutna. Jag lever i mina bästa år, som äldre brukar säga, skämt åsido. 
Det finns dock en människa som jag saknar så mycket att jag nästan spricker, kom hem. Du har varit borta alldeles för länge.

Tog min tid och snabb-bloggade lite bara, ska fortsätta på en bok som min mor visade mig tidigare idag. Så vi får väl se om boken är bättre än filmen, eller tvärtom. 
Ikväll blir det träning. Muaw:*
Jag glömde berätta att min vän Amira färgade mitt hår brunt, det blev jäkligt snyggt måste jag säga, trivs hur bra som helst i det, C-ya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0