All night long

Long night, no sleep. Vilade i någon timme drygt, men det är inte så skönt att vila i en guppig lastbil precis, hehe. Ursäkta mitt senaste inlägg ifrån gårdagen, var väldigt överväldigad & hyperaktiv, inte ok(!) Haha, nej men vi drog ut på nya äventyr & vi fick oss minsann flera rejäla äventyr. Vi promenerade från Medborgarplatsen till Rålambshovsparken, påvägen dit slog vi oss ned i Gamla Stan för picknick, snack & musik. Vi längtade efter badet men distraherades istället av en robåt som väntade in oss på land. Lite drama hände där emellan (nej, vi ramlade ej i) tillslut blev vi upplockade utav min vän i en gigantisk lastbil.

- Anlände hem för en dryga timma sedan, packar färdigt träningsväskan medans jag lyssnar på bröderna Hanna's nya singel Rewind, grym! Ikväll hoppas jag på att Amira planerat ett svettigt boxningspass!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0