Tisdag den 15:e

- Efter Zumba träningen i söndags drog vi oss hemåt, städade & lagade lite lunch för att vi sedan skulle åka till Sollentuna där det höll en försäljning utav Zumba-kläder, fick med mig en långärmad svart tröja med zumba-tryck och ett par gråa mjukisbyxor med en stor zumba-logga + text, supernöjd tjej!

Idag fick jag även ta del utav dessa älsklingar som äntligen hittade hem till mig, beställda ifrån Stylebystars.se! Så bekväma & framförallt snygga. Åh, Jag vill ha vår/sommar nu, genast!

Blev en superlång dag i skolan, 8 vettiga timmar spenderades där. Åt en god middag och har pluggat & städat, klockan har redan hunnit bli elva och det är dags att krypa till kojs. Smell you tomorrow, kisses






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0