Long time, no see

Hej på er! Jag vet att jag lagt bloggen åt sidan riktigt ordentligt men jag har haft en massvis med saker & ting som jag vart tvungen att ställa till rätta. Nu är jag iallafall tillbaka i "bloggvärlden" och jag hoppas att ni mår super, för min del kunde jag inte mått bättre än såhär!

- Mycket har förändrats, många ändrar riktning, saker & ting blir allt klarare, pusselbitar faller på plats. Jag är mer än bara nöjd, jag är ytterst tacksam.
Har precis gjort mig iordning för sängen, men ögonen håller ut en liten stund till. Skoldagen gick iallafall super, våra studentmössor kom idag och lukten av lycka & längtan kunde man känna på flera kilometers håll!

Efter skolan åkte jag, Michelle och Stephanie till Sollentuna Centrum i jakt på Alla Hjärtans Dag gåvor. Efter att ha varit personlig rådgivare åt min kära vän så drog jag mig vidare till min efterlängtade träning, Zumba. 1 & ½ timmes pass idag, åt en god skaldjurssoppa till middag & så småningom blev det en lång och härlig dusch.
Igår kväll hade vi Öppet hus i skolan och givetvis var vi (alla olika UF-företagen) först på plats! Vår affärsidé var att sälja smakrika cupcakes som vi självklart bakade med mycket kärlek & omsorg.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0