Hemmafrun är i farten

Utgången igår sket sig för min del då jag hade en hel del projekt att ta itu med, suck*
Hela min morgon har gått åt att städa & rensa undan saker och ting i mitt rum + i resten av huset (inklusive disk, tvätt & matlagning, etc.) Nu ser allting kliniskt rent ut förutom jag som ser ut som ett troll, haha.
- Ikväll blir det iaf utgång, det har jag bestämt!
Ska möta min vän i stan vid 10-tiden, känner på mig att den här kvällen kommer börja och sluta bra, hoppas min magkänsla har rätt för engångsskull. Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och så småningom måla klart mina naglar.
Ikväll satsar jag på rött & romantiskt, det blir mitt tema! Puss & kram



Vitt & vackert, en fin solnedgång fick vi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0