Today I do, tomorrow I will

Den här helgen har varit en bloggfri sådan, ganska skönt på ett sätt & tråkigt på ett annat. I fredags var vi somsagt hos kusinerna & grillade, somnade så fort vi landade hemma & vaknade med en liten besvikelse då jag hade efter-planer. 
I lördags var vi iallafall och firade en kompis i Näckrosen, vi drog alla vidare till Entourage och avslutade kvällen med gott nattkäk. 
Igår tog vi det lugnt hos Steph i Täby till kvällstid och drog oss sedan in till stan på en runda. Emilie mötte upp mig i Rotebro station på en promenix hemåt, åt en god middag & kollade på Criminal minds. 

- Klockan är bara 12 och jag har redan hunnit duscha, göra mig iordning och ätit frulle. Nu drar jag och mammis och handlar. Adíos Compadrés!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0