Skolfoto igår..

Vi hade gymnasietidens sista skolfoto igår, tror det gick bra (hoppas jag). Jag hade på mig lackleggins, en oliv/kaki färgat linne med ett stort halsband och en massa massa snygga armband och ringar, min sminkning var ganska naturlig dock piffade jag till det lite med lite ögonskugga och mascara på underfransarna (som jag i vanliga fall aldrig har). Igår efter skolan åkte jag till stan med sötaste frida som fyllde 19 år,grattis igen älskling! Efter det åkte jag dirr till jobbet, fick jobba över till 10 pga. brist på medarbetare..
Tidig som jag oftast är så sitter jag här och väntar på lella, stackars mich ska till sjukhuset för hon har fått någon allergi. Dagen börjar med svenska som är jätteroligt.. nat, slutar fan 5 idag. har matematik C som sista lektion, great. Ska gå och möta lella nu, kyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0