Ledighet

Hade studiedag idag & igår, skönt med lite ledighet. Följde med dea till hennes skola, valeria mötte upp oss också. Chillade lite med de i skolan, sen åkte jag till Södertälje centrum och handlade lite. Fick med mig leggins, smycken och underkläder så nu är jag på lite bättre humör! :)
Runt 4-5 tiden mötte hon upp mig i centrum och så småningom åkte vi tillsammans hem till henne, åt en god middag och vilade lite. Kom hem för en och en halvtimme sen ungefär och har sen dess hjälpt mamma med tvätt, städat mitt rum och röjt undan lite i rummet.
Imorgon är det skola och jobb som gäller, efter jobbet blir det fika & en massa snack med min homeboy, yousef.
Nu ska jag kolla klart på NCSI Los Angeles, kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0