Imma million dollar girl, fo'sure!

I fredags var det tänkt att jag skulle hem till Frida på myskväll (då hon fyllde år i onsdags) men det blev ändrade planer runt eftermiddagen då jobbet ringde mig och behövde extra personal, så jag fick stressa mig dit. Började klockan 19 och slutade 12 på natten.. fy, jag var inte hemma förräns vid 2 tiden.. Igår jobbade jag återigen, började 11 och slutade 16, åkte direkt hem och gjorde mig iordning inför kvällen. 

Jag & dea startade på nivå som vanligt och mötte så småningom upp alexis & bastian. Vi drog oss vidare till Spotlight där vi var uppskrivna på listan, som tur var. Kvällen bjöd på lite allt för mycket utav det goda, med andra ord.. Vi hade det riktigt roligt!
Dea drog iväg på lite ärenden strax efter midnatt så jag festade loss tillsammans med kusinerna alexis & bastian. Vid 3- tiden drog vi och fyllekäkade och strax därpå satt vi på nattbussen på g hemåt. Dea mötte upp mig utanför henne, sen drog vi upp och deckade fint.. Vaknade för inte så länge sen och jag & dea insåg att det egentligen var ganska mycket som hände igår, drama drama. Både bra och dåliga saker men det blev framförallt en lyckad kväll!
Om någon timme kanske vi drar in till kista c för lite ärenden, berättar sen!


Min själsfrände, mitt hjärta & min bästa vän



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0