Håltimme

Sitter på håltimmen tillsammans med michelle, frida och diane. Mich & frid har suttit och skrivit en massa knasiga lappar, fick precis reda på att de försöker hooka ihop mig med en spanjor härifrån skolan, hah. Det roliga är att han ser bra ut också, hahah och deras lapp ska vi inte ens diskutera! Får se om jag lyckas smygfoto lappen så ni får se vad de skrev, allt rimmar typ också, HAH!
Om tre-kvart ungefär så har jag matte c, efter det psykologi b och sen är dagen över. Ska hem till bästis och umgås med henne & mami-mariani och plugga. Blir säkerligen en långpromenad senare ikväll.
 



Hittade den här söta bilden och kände för att dela med mig utav den


Postat av: Gesten<33

Kul med matte? haha x) Jag hatar matte!:/ Hade också det idag! Och föresten gud va fin heder! ( stavning!) Hehe x) Men jaja... as fin blogg// Jessi<33

Datum:2010-09-21 Tid: 18:27:51
URL: http://gogesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0