"even the sun is jealous the way you shine"..

.. löd meddelandet en kille skickade till mig genom facebook, haha. Tyckte det var lite lustigt just då och drev bort det, men tänkte efter lite senare och det var faktiskt lite gulligt sagt. Nog om det, det här helgen har varit väldigt bra faktiskt.
I fredags var det tänkt att vi skulle dra till Nype (tills vi såg den en-kilometers-långa-kö som väntade oss) vi tog snabba beslut och rörde oss vidare till mango bar istället där vi dansade och träffade på lite annat folk. Alla hade verkligen gjort sig otroligt fina och det var kul att se alla så uppiffade! I lördags drog vi återigen ut, dock med yousef och hans crew, vi startade på nivå och sen drog vi vidare till la isla & viper, blev upphämtade utav yousef och de utanför viper och drog oss vidare till GK (göta källare) där vi spenderade resten av kvällen, åkte till stan och så småningom tog vi nattbussen hem och sov sött.
Vaknade sent (söndag) och åkte direkt till jobbet, mötte upp en vän efter jobbet, vi åkte och köpte lite gotte och sen hem och kollade på en skräckis, somnade mitt i filmen som vanligt. Vi vaknade upp och gjorde oss iordning, åkte till kista c och mötte upp mich mich för en sen lunch, kikade runt lite i jakt efter den perfekta höstjackan och vi fick en ordentlig napp! Tog en fika och sen begav vi oss hemåt, kom hem för ganska många timmar sen och har spenderat min kväll åt tvätt, städ & dammsugning så nu är mitt rum + hela huset kliniskt rent, yey!

Imorgon är det skola till klockan fem som gället och efter det ska jag hem till min bästis, nu ska jag bara kolla klart på CSI och sen blir det sängadags, natti natti


Vi alla på Göta källare!


bästis och jag


censurerade Akar, söta Sabbi och jag


Friday @Mango bar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0