;

Försov mig igår, kom nästan i tid till U.F men kunde inte gå in pga genomgång. Åkte hem en snabbis innan jag åkte vidare till jobbet. Efter jobbet blev jag upplockad av youssef i slussen, de slutade med att vi hamnade på café 60 för fika & lite snack. 
Kom hem runt 12 och somnade som en stock, vaknade runt 5 imorse pigg som en jag vet inte vad. Sitter i skolan och väntar på att rättskunskapen ska börja, efter det har jag förmodligen lunch. Lång dag today, slutar inte förräns vid 5-tiden. Då ska jag hämta upp syster i rote och åka till mormor&morfar och hälsa på.
Imorgon blir det myskväll med bästis,vi får se vad vi hittar på.
Ska gå och möta upp michélini nu, kyss!


jag och mina söta flickor sabbi & andreea



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0