Back @school

Tillbaka i skolan efter en toppen helg! Det har hänt väldigt mycket den här helgen som fått mig att öppna ögonen för vad som faktiskt är värt att lägga ner tid & energi på och vad som är bortkastad tid och onödig kraft. Jag kan också erkänna att jag hade en otroligt mysig dejt i lördags efter mitt jobbiga arbetspass, vi tog en promenad runt djurgården förbi skeppsholmen och kungsträdgården, det finns en jättemysig brygga förbi skeppsholmsbron som jag rekommenderar er nykära att slå er ned vid! Så småningom tog vi in på alberts café för middag. Jag avrundar det sådär, vi hade det otroligt mysigt och du gjorde min kväll värt.

I söndags var det återigen jobbet för mig, kom hem till bästa vän framåt 10-tiden med lite fika (milkshake's & pajer) vi tog det lugnt, åt god lasagne och pratade om allt mellan himmel&jord.
Vanlig skoldag igår, mötte bästis + mariana i s-tuna station. Tog en promenad till centrum, handlade lite och sen så drog vi oss vidare till tvättstugan där vi hade tid klockan fyra. Efter det tog vi det återigen lugnt, städade lite och lyssnade på skön musik. Efter en god pasta carbonara middag tog vi en liten promenad i hoodsen. Dea mötte upp sin pojke medans jag körde ett två- timmars powerwalkpass. Om jag sov gott inatt(!)

-Just nu sitter jag i skolan och har religion, fun.. Om 25 min har vi tid till mössprovning, studenten närmar sig!
Nu har vi slutat, dags för lunch. kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0