Vänt på dygnet!

Imorgon är lovet tyvärr slut, känns lite tråkigt faktiskt men jag tror att jag aldrig någonsin har lärt mig såhär mycket på bara fem dagar. Jag kan inte riktigt förklara med ord hur det kändes och hur jag känner mig. Allt ifrån mitt sätt och tänka till min nya syn på livet, framtid, visioner, kärlek och vänskap. Vad som är värt att lägga ned tid och energi på och vad som bör tänkas igenom och prioriteras i första & andrahand.
- Det känns som att mitt tänkade har fått mig att hamnat ett snepp högre, en kortare sträcka ifrån och ett steg närmare tornet & mitt mål. Dit jag vill hamna, dit jag ska hamna!

Mejtab har varit bosatt hos mig sen i tisdags vilket har varit väldigt roligt, vi har kommit varandra närmare och lärt oss så mycket mer utav varandra. I onsdags (lill-lördagen) spenderade vi kvällen/natten på Nype tillsammans med en massa vänner. Det blev en lika lyckad natt precis som vanligt, vissa bättre och andra sämre.
I fredags blev det återigen utgång då alla vart så taggade! Finns inte så mycket att berätta mer än att vi hade det super, startade på Nype och avslutade med Lobby. Kan inte beskriva kvällen bättre än lyckat!



Vanessa och jag i lördags förra veckan ..




.. Tillsammans med mina fina vänner, Estefania och Mejtab



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0