@School

Mycket har hänt på sistone,både gott och ont.. saker har förändrats, jag har växt till mig, både ytligt och mig själv som person. El del har man tagit avstånd ifrån och en del har man kommit närmare. Känns ganska ovanligt och annorlunda just nu, men skönt på samma gång. Kan lägga ned tid och energi på vad jag egentligen tycker är viktigt och vad som gangnar mig sjäv och andra på samma gång, ge och ta med andra ord och inte bara få.

Har suttit hemma och pluggat hela veckan, och så ska det förbli. Sitter i skolan och läser metro & lyssnar på musik medans jag väntar på Mich för lunch. Ska fortsätta plugga nu, har bara två frågor kvar att besvara i marknadsföringen. Take care, kisses



Mejtab & juanitaa


Postat av: sunshine

goood hermana, goood! SNYGG BILD BTW! UUUUH SEXIGA TJEJER!

Datum:2010-11-17 Tid: 17:35:25
URL: http://mmejtab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0