Sanna den bästa, gästbloggar!

Heeeeeeeeeeeeeej Jownas fans! Som jag skrev ovan så är det Sanna den bästa som gästbloggar today. Vaknade upp av min lillebrors musik. Hur som helst just nu sitter jag och lyssnar på HOUSE och planerar med den vackra Johanna om vad som händer idag. Festa? Självfallet!!!!! Vart vi drar ikväll vet vi inte riktigt än, men att vi vänder upp och ned på saker och ting vetja!! Hmm..vet inte riktigt vad jag ska skriva?

http://dayhannas.blogg.se - där kan ni hitta mig :)

Måste iallafall bara få tala om hur vacker den här unga damen är. Om jag själv fick välja så skulle det vara FUCK MEGAN, FUCK ANGELINA, FUCK KIM, FUCK BEYONCE, FUCK NAOMI, FUCK ALL THEM SEXY MODELLS - ADORE JOHANNA. Hon har allt allt allt allt allt!!!! So I do understand if ya haters are hatin on her, cause she got ALLT THAT!

Just nu sitter jag och gungar till denna.


And this is me!


En sak till - If ur messin with her, u playin with ur life!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0