göteborgarna anländer om 5 tmmar!

Jag och mina tjejer hade planerat att dra hem till min tjejkompis vän i jakobsberg för chillkväll men de sket sig, så nu är det tänkt att vi ska ta en fika i stan eller dra med nästa gäng till flemingsberg på lokalfest, svårt beslut.. inte alls! hah, klockan 12 ska vi iaf vara i stan då en spec göteborgare + hans crew kommer på besök, förhoppningsvis så drar vi allesammans till solna hem till en vän för hemmachill. Gud, känns som att jag nämnt hur mycket som helst nu, hah! Nästa vecka (löning) är det våran tur att besöka Göteborg iallafall, den saken är klar!

Sacomässan var vi på tidigare under dagen, fick en massa inspiration och ideer om vad jag vill syssla med långsiktigt så, målet är i sikte & ribban ligger perfekt. Jag kan klara av allt, det vet jag. Bara min vilja ligger på hundratio procent annars går det inte. Var hemma redan vid ett-snåret och satte genast igång med städning, tvätt och framförallt plugg. Har precis ätit middag med min mami, det blev tacos, riiiico!
Nej men nu börjar klockan ticka alldeles för snabbt, har inte ens gjort iordning mitt hår. Sitter här helt nyduschad och fräsch. Vad har ni för planer inför kvällen?


Bjuder på en vacker bild på mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0