Tonight it is, yes it is!

Planerna blev lite ändrade i sista minuten yesterday, tanken var att vi skulle grilla och röja @anahita's place men istället drog vi till Rålis och mötte upp en massa vänner, träffade på ett och annat folk vilket gjorde min kväll, kul! Efter det träffade vi ännu fler människor bl a. min skalman, saknat honom otroligt mycket! Vi tog en promenix för kvällskäk, sen drog alla hem.
Morsan väckte mig imorse (runt 8) genom att hon kom och la sig bredvid mig, jag frågade henne vad fan hon gjorde, haha. Hennes svar var; Vadå (chockerande) det är varmt här, min säng är kall! lol. Min lillasyster Gabriella är nämligen på sin väns landställe borta någonstans.. Ikväll är det överraskningsfest som gäller för vår killkompis Mr. C, ser framåt emot kvällen. Nej, men nu måste jag börja göra mig iordning, ska åka till IKEA och outlet och handla lite saker, puss! Uppdatering sker ikväll OM jag hinner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0