sunny yesterday

Gårdagens soliga väder fick mitt humör att toppa max, mådde bäst igår! Vaknade runt 10 tiden vilket är ganska tidigt för att vara mig, två sek senare rusar mamma in i rummet helt desperat om hjälp. Hon bad mig följa med att handla & bära 5 kilo's jordsäckar då det tydligen var rea-pris på Bauhaus i barkarby, hon fick lust att plantera lite i trädgården. Ingen slår min mamma när det gäller rea, hon är värst!
Jag satte på mig mitt mjukisset, packade träningsväskan och så gav vi oss iväg. Vi passade även på och tog in på ikea för lunch (jag älskar deras billiga pizzor, haha).

Efter det åkte vi hem, lastade av allt, för att så småningom lämna av mig på SATS. Men struntade i träningen och gjorde mamma sällskap i trädgården istället, medans hon planterade och gjorde fint låg jag i min sköna stol och solade. Färg fick man garanterat efter att ha legat där i över 3 timmar, lyckades t o m. somna. Efter det gjorde jag en god pastasallad som jag och mamma mumsade i oss, mätt och belåten tog jag god tid på mig att duscha och fräscha upp mig inför kvällen. Kom hem runt 5 tiden i natt, vaknade vid 2. Har suttit och skrivit en uppsats i Dans & gestaltning i över 1-2 timmar nu, är nästan färdig.

Min mage börjar dessutom kurra, mamma kom nyss in och sa att det finns kvar pastasallad från igår, yey! Ikväll ska jag förmodligen bara sitta hemma och vila upp mig, kanske tar en kvällspromenad med priscilla lite senare, vi får se, puss!



Minns ni när jag lurade er att jag hade klippt page? Funderar
faktiskt att klippa, på riktigt den här gången. Vad tror ni?


Postat av: Betina

Jag tycker att du ska göra det. Go for it, det skulle avra supersnyggt ;) pussss

Datum:2010-05-17 Tid: 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0