put your hands up

De blev lite mycket av de goda i lördags, överraskningsfesten startade på ekerö/brommaplan. Därifrån tog alla taxi till fridhemsplan där vi fortsätta vår fina kväll på viperroom, festade hela natten lång. Hamnade på mc'donalds för fyllekäk och därefter taxi till en vän i fittja, på morgonen drog jag och en vän hem, var inte hemma förrän 8 på morgonen. Sov till klockan 5, där efter halvsov jag fram till middagen. Runt 9 åkte en person till mitt område, vi tog en promenad och pratade om lite saker och ting, kändes skönt att få prata med honom.

Idag försov jag mig, så jag missade min första lektion. Kom lagom in på andra då läraren säger att vi får åka hem och arbete med vår uppsats, gr8.. Jag och mich stannar kvar i skolan, äter lunch och sätter oss ute i solen och pratar om allt mellan himmel och jord. Klockan två hade jag möte med en lärare, fick några uppgifter som jag precis har slutfört som jag egentligen ska lämna in om 1 månad, I feel good! Tog en promenad och åt middag i stationen med en vän. Ska ta mig en latte och fortsätta med min uppsats till imorgon, puss



Ciara featuring Ludacris - Ride



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0