It's getting hot in here..

Finns det bättre dagar än sådana här, eller vad säger ni? Min dag har varit hur skön som helst, det startade med en försenad & stressig morgon som ledde till missad första lektion, andra lektionen tillbringade vi bara ute i solen. Vi passade på att äta lite lunch i skolan också, sen promenerade jag och mich till cafét i centrum där vi satt fortsatte bättra på brännan & skitsnackande.
Någon timme senare åkte jag hem och påbörjade matlagningen i väntan på dea's besök, det blev en god pastasallad med kötbullar & tillbehör som vi satt och mumsade i oss i solen. Vi tog hundratio bilder, fixade naglarna och lite sånt.
Några vänner skulle komma och joina oss men de blev ändrade planer i sista sekund, får bli på onsdag istället för imorgon har jag dansuppvisning! Känner mig lite nervös faktiskt då jag är placerad längst fram på scen, usch och jag som har scenskräck! Hur ska det här gå? Hah, får försöka tänka & se lite positivt i det hela, som tur är så har jag min hejarklack bakom mig. Ska strax följa med dea till bussen och sen blir det plugg resten av kvällen. Uppdaterar imorgon, kyss



Bild lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0