Drama, drama och ännu mer drama

Jag vet inte vad vi har gjort för fel men den här helgen har straffat oss alla på något sätt! Drama, drama och drama, I don't get it. Sjukaste sakerna har hänt mig iaf, enda sen i fredags hah. Jallafall, har ägnat mig åt vännerna den här veckan då plugget är över på fredag för mín del. I fredags var jag på Alejandra's studentmottagning med michelle, det var jättetrevligt. Roligt folk, god mat, vänner man inte sett på år, osv. någon timme senare åkte jag till stan och mötte upp mina tjejer, vi drog vidare till bredäng och mötte upp resten av gänget och chillade där resten av kvällen.
Igår spenderades kvällen på Cafe 60 med en massa nära&kära för att fira Sussi som egentligen fyller år imorgon, firandet fortsätter även nästa helg. Vi alla kom hem till sussi sent på natten, sov/vilade ut i några timmar och så småningom drog vi till vällingby centrum där vi käkade pizza, fick syn på vädret så vi studsade vidare till Rålis. Kom hem runt 6-tiden. Åt precis godaste jordgubbarna, mums! Nu ska jag hjälpa mamma och baka sin rabarberpaj.. suck* PUSS!


Jag & Michelle i fredags, Studenten - 10


Jag fick syn på något eller någon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0