Årets första dopp, Rålis den 20/5

För två dagar sen tog jag mitt första riktiga dopp i svenskt vatten, varmt kan jag inte säga att det var men det var uppfriskande med tanke på de varma vädret. Igår (direkt efter skolan) åkte jag till stan och mötte upp Estefany, promenerade till hennes skola och åt lite lunch sen så småningom in på frisörlektionen. Hon och Steffi färgade och slingade mitt hår ljusare. Jag tycker det blev jättefint och de gjorde ett bra jobb, återigen tack tjejer!

Efter det drog vi till rålis och tog det lugnt med Sass, josipa och en annan urgullig tjej som jag inte minns namnet på, förlåt! Efter det åkte vi in till stan, åt lite mat och kikade förbi kungsträdgårdens Rix fm festival. Darin uppträdde med hans bästa låt någonsin, You're out of my life. Stod där och bara sjöng med, så bra! Runt 11 åkte jag till Sollentuna och mötte upp några vänner och påvägen till pendeln ser jag en person av en ren slump. Jag har haft ögon för honom i över ett år och han för mig, och igår, just då befann han sig där. Ödet, ödet

Idag väckte mormor mig vid 9 tiden imorse för frulle, steg upp och åt med henne. Efter det satte jag mig ute i solen och här har jag varit sen dess, ska sitta här ett tag till sen hade jag tänkt att dra och träna. Ikväll blir det utgång då sötaste Mejtab fyller 18, grattis igen gumman!

Ska fortsätta sola nu, pyss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0