Adjive!

Hallå där, kom precis hem och jag är hur trött som helst. Har inte gjort något speciellt idag faktiskt, eller jo föresten. Finslipade mitt cv, sökte jobb, hm.. lagade lunch åt mamma, städade, diskade, osv.
Mötte några vänner i Sollentuna, hämtade bilen och drog vidare till kista centrum för middag. Efter det så tvingade jag dem att följa med in i hundra affären i jakt efter klänning till min skolavslutningen, hah! 8-)

Vi rullade vidare till Sollentuna och plockade upp en till bulle, sen åkte vi till akalla-mc'donalds för att tjockisarna fortfarande var hungriga. Efter det åkte vi bara runt, fick ta över ratten lite + gratis körlektioner, gr8. Nej, men jag lärde mig en hel del faktiskt, tummen upp på det.

Börjar bli övertrött nu, vet inte vad mer jag ska skriva. Jo! Imorgon blir det bio, middag och så småningom utgång, se framåt. Ska tvätta bort sminket nu och sen nanna, god natt people. Nya bilder kommer, i promise.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0