Have you ever tried sleeping with a broken heart?

- De är väldigt mycket som händer i mitt liv för stunden så imorse kände jag att jag behövde vara för mig själv lite grann. Michelle kommer över och lunchar med mig om någon timme, sen så drar jag in till estockholmo och möter upp Estefan för solning, värsta kampanjpriset dit vi ska!
Fast den bästa kampanjen jag varit med om var ju tveklöst, malmvägen. "20 min - 20 kr, 30 min - 30 kr, osv". De där var galet, minns du dea? Jaja, nog med tramset. Ska ner och börja förbereda maten för en liten fågel viskade i mitt öra att michelle är vrålhungrig, hahah! Pyss



Now this gon' be the hardest thing I think I ever had to do
Got me talkin' to myself askin' how I'm gon' tell you
If I'm gonna tell it then I gotta tell it all
Damn near cried when I maked this phone call
Sittin here stuck on stupid, tryna figure out
When, what, and how I'mma let this come out of my mouth
Said it ain't gon' be easy but I need to stop thinkin', contemplatin'
Be a woman and get it over with, over with..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0