Twilight-night

- Jag kan inte minnas hur länge sen det var jag och michelle hade såhär roligt i skolan, hah. Nej men det var en riktigt bra dag idag faktiskt. Juste, jag har glömt att berätta om helgen som jag spenderade med min älskling. I fredags var vi hemma hos ilyas med allan och tog de lugnt och i lördags gick vi på nattbio och såg någon krigs-liknande film som jag totalglömt titeln på, typiskt. Den var faktiskt förvånandsvärt intressann med tanke på att jag inte tycker om historia.

- Igår var det tre år sedan du försvann, pappa. Jag har fortfarande svårt att förstå och acceptera att du inte finns här med oss längre, men dock i våra hjärtan. Allt kom så plötsligt och allt gick så fort, det var en ordentlig chock för oss. Sorgen kommer aldrig försvinna, vi tänker på dig och jag hoppas att du har det bra vart du än befinner dig. Vila i frid, pappa. Kom tillbaka, vi behöver dig!
Jag klarade inte av att gå till skolan igår, så michelle var gullig och kom över och var med mig. Hon lagade mat åt oss, medans jag ordnade en fruktsallad med glass, sen satte vi oss och kollade på New moon. Lite senare kom Michael förbi också.
- Förtillfället kollar jag på Two and a half men och dricker latte, ska börja plugga lite matte och sen är det dags för Twilight med mamma (hon har missat de filmerna, stackars mami).


Postat av: steff

hahah allaas va knas.. men din va RIKTIGT knas haha

Datum:2010-03-16 Tid: 21:37:21
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0