Världens skönaste schema

Kul att statistiken har stigit trots mitt blogg-slarv. Förra veckan alltså, lov-veckan så hade vi två födelsedagsbarn, Sofie och Mike. Oroa er inte, ni ska få se bilder, promise. Lovade ju att berätta vad min baby fick av mig i födelsedagspresent, han fick en vit gant tröja med gul&svart text av mig. Som tur var så tyckte han om den jättemycket, bra val! I helgen tog jag de lugnt, var med pojken och vänner bara. Skolan började i måndags och vi har precis påbörjat vårt nya schema som ägeeeer! Men idag stannade jag faktiskt hemma pga. att jag typ tappat rösten, hostar och mår allmänt dåligt.




Påväg ut - mejtab, dea och juanita



J & M



Ladies + M's brothers



Akari & jag



Claudia, jag, Noelle och Sabbi :)



dansaaa



Jag, nolly och foooolk



danceee



Grattis hjärtat! puss på dig



Oförberedd, hah!



N, J, A, S



Juani, sabbi och nolly



jag & mina tjejer + baby



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0