Hola!

Jag har tyvärr inte haft tillgång till data så jag har varken kunnat kolla facebook eller blogga. Just nu sitter jag hemma hos dea, har hunnit göra mycket idag. Måla naglarna, fixa deas ögonbryn, ätit frulle, bakat kokosbollar, tvättat håret etc. etc.
Jag hoppas ni har hört vad som hänt med Chile! Fyfan, de är hemskt! Min mamma sprang in på rummet häromdan och skrämde mig mitt i min skönhetssömn, hon ringde till mormor och morfar direkt och de försökte ringa ner till Chile men de är helt fullkomligt omöjligt, inga telefoner funkar och man vet ingenting :/ Jag hoppas släkten klarade sig och mår hyffsat iaf. Jordbävningen sträckte sig hela vägen från Valparaiso & Viña ner till söder om kusten vid Concepcion, säkert ännu längre ner. Jag hoppas bara vi får höra av dem så snart som möjligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0