Hola raton con cola!

.. Skoja bara, haha. Vanlig skoldag, började kl 10 med mentorstid och så småningom svenska (2 h) var bara med första timmen, andra timmen var jag, alejandra, rey, alle, beti & carlmatz i musiksalen och övade inför nästa vecka. Jag säger bara en sak, fy fan vilken scenskräck jag har! Jag får sjukt ont i magen och jag har helt darrig, aja jag får hoppas på att allt går som planerat iaf.
- Kom alldeles nyss hem, med världens huvudvärk. Ska ta en nap, måste ställa kl på 18.00 så jag inte missar Navy CSI. Efter det kanske jag drar iväg och tränar om jag mår bättre. Kyss sålänge!



Ska somna till den här låten


Postat av: Abdirahmanvilde

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

Datum:2011-03-11 Tid: 10:11:13
URL: http://abdirahmanvilde.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0