Glöm inte att gratta Sofie imorgon!

Idag har jag faktiskt inte gjort ett piss. Har inte tagit ett steg utanför ytterdörren! Vaknade vid 12 snåret, gick ner och åt lite frulle och så småningom somnade jag om. Vaknade upp vid 5 då mormor och morfar kom förbi med hermanita, vi åt lite mat sen har jag bara suttit framför datan med telefonen och mitt goda tè.
Ser fram emot morgondagen, då ska vi fira Sofie som fyller år. Nolly som vart så duktig har fixat lokalen och hela paketet i Jakobsberg.
Sen fredag och lördag får vi se vad jag hittar på, återkommer om det. Börjar bli trött nu faktiskt, mår inte alls bra faktiskt och jag känner mig väldigt instabil. Vilket tyvärr kan & har gått ut över andra, ledsen för det.



Ladie's



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0