Alltid detsamma..

.. Ni får igen, igen och återigen stå ut med mitt bloggslarv. Pluggandet tar kol på mig men vad ska man göra!? Skolan kommer i första hand, right? Som tur är har jag lite tid över nu innan jag och mami ska sätta oss och se numero 2 av Twilight - New moon.
Min dag har iaf varit helt ok, hoppas morgondagen blir bättre. Slutar halv ett imorgon och då blir det sångträning och så småningom SATS med michelle. Helgen är dessutom planerad! Fredag ska jag och dea hem till hennes vän Maria som tydligen fyller 19 år, ser fram emot det och jag hoppas att det blir en lyckad 19-års dag för henne vilket vi ska se till! Lördag fyller dea's killkompis 18 så då blir det också firande av något slag.
Kort inlägg blev det men mami börjar bli otålig, haha. Ska gå och tvätta bort krigsmålningen så jag kan gå och lägga mig dirr efter filmen, puss & hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0