28 mars - Eteffi här

Hellö, steffie aka grodisen här =D Johanna är fett lat av sig och tvingar mig blogga åt henne. Haha jag orkar själv aldrig uppdatera min blogg så det här blir kortisinlägg.

Det var längesen jag var med Juanita så vi passa på nu den här helgen för att catch up some time sådäraaa.. I fredags var det tänkt att vi skulle gå och fika. Vi gick till cafèt, satt där i typ 10 minuter och sen fick vi ångest över priserna så vi sket i och drog till Donken istället haha. Vi mötte upp hennes booi ett tag och sen åkte vi hem till henne, jag hade jobb dagen efter så jag palla inte va ute länge.

2 timmar senare .. fortsättning följer..

Haha, nu är de min tur att rappa dig ditt djur, ne jag driver. baksmällan har satt sig, skoja.. ne men steffi potita är upttagen med sitt mobilande och vi har legat och degat i sängen och ätit hela dagen haha, och kollat på On the stage på MTV, den är så braaaa! Igår var vi somsagt på fest i blackeberg, de var helt ok eller aa vi hade ju roligt iaf, hahah. träffade på många som man inte träffat på ett brå jevla tag, hääääh. runt 2 åkte vi in till stan och mötte upp maik & co. skjutsade hem oss och sen så åt vi våfflor & mackor, mömsfilibaba. sen slockna vi, under dagen jobbade steffi och jag pluggade o städade.
(NI FÅR URSÄKTA MITT IMPORT-SVENSKA, HAHAHAHAHAHAH) ironi inlägg, ja tack, jag vet.

Yo y la potita


Postat av: Anonym

latina assses xD hahah

Datum:2010-03-28 Tid: 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0