imorgon!

Det blir ett snabbt inlägg då jag inte ens har börjat packa! Igår startade kvällen hemma hos Noelle (hon fyllde 18 i torsdags) med trevligt folk, god mat och en toppenstämning, jag och dea åkte vidare till fridhemsplan där vi startade på nivå, tillsammans med sassa, garmian och födelsedagsbarnet steffie som fyllde 18 år igår! Efter lite förkrök där gick vi vidare till Viperroom och dansade loss hela natten lång, hah. Runt 2-tiden åkte vi vidare till stan för Grodan men vi var för utmattade så vi alla gick och köpte käk och åkte hem istället.
Gick hem till min morbror ifrån steffie tidigt imorse då vi skulle hem till mormor & morfar som kom hem från Spanien inatt, saknat de jättemycket! När jag kom dit fick jag en liten present som de hade köpt åt mig under deras vistelse i Spanien, en otrolig väska från Luana. Den är vit med krämvita detaljer om man kollar noga, se bild nedan. Vi åt middag tillsammans sen åkte vi hem, passade på att handla påvägen. Nu sitter jag här och har precis laddat in alla bilder ifrån gårdagen på datorn, puh. Bilderna kommer i inlägget efter.. Åh shit, jag har inte ens hunnit packa än!



Luana
modell: anna straw



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0