13 timmar kvar

Vi ska befinna oss på arlanda flygplats runt klockan 11 imrogon, planet lyfter runt 2 har jag för mig. Ville bara säga hejdå nu utifall jag inte hinner blogga på morgonen (stressigt). Blir borta cirka 3 veckor! Sola, bada, god mat, uteliv, ta det lugnt och bara tänka på annat. Ska bli skönt att få komma bort ett tag faktiskt, men kommer såklart sakna mina kära vänner, nu ropar mamma om kvällsmat (magen kurrar) JAG HAR PANIK, JAG HAR FORTFARANDE INTE PACKAT! Inte ens tagit fram resväskan, dags att börja sortera kläder men det får bli efter käket.
Somsagt, ta hand om er så hör av jag mig när jag är tillbaka, har jag tur så finns det tillgång till dator men om inte.. ha det så bra i Sverige!
Puss på er





Ön, Koh Samui



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0