UPDATE; Ny design & hemma från Thailand!

För det första så måste jag börja med att tacka LindaSara som fixat en otroligt snygg, ny & sommarfräsch design åt mig, tack! För det andra så kom jag hem från Thailand för en vecka sedan, jag hade det otroligt skönt och ni ska få se några bilder så småningom. För er som är vän med mig på Facebook så har jag lagt upp ett album därifrån som det bara är att kika på.
Hänt mycket på en vecka, den saken är klar. Sov över hos en vän i byn igår, åkte så småningom till Sollentuna och mötte upp Dea som sen följde med mig vidare hem, vi lagade en otroligt god middag och sen så satte vi oss fastklistrade framför tv:n, matchen mellan Uruguay - Holland var sämst, hejade såklart på Uruguay. Hoppas att Spanien vinner över Tyskland idag så Holland får möta Spanien och sen så vet ju alla att Spanien kommer vinna, jag har allt uppskrivit, vet redan allt som händer, hah! Vilka hade ni hoppats på/vill ni ska vinna?
Nu ska jag börja göra mig iordning, har saker att ta tag i idag. Kyss



Postat av: jessi

heej johanna! du har fått en ny läsare! alltså jag! hehe tkr om att läsa folks bloggar // kram jessi-pessi

Datum:2010-07-07 Tid: 14:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0