Sture lure


en av mina favoritbilder på mig från Thailand

Lång natt & morgon.. Igår var vi somsagt och fixade lite grejer, både i byn, kista och stan. Allt gick som smort, tillsist hamnade vi på Spybar på Stureplan och dansade hela natten lång, jag hade otroligt roligt och det tror jag de andra också hade! Lite senare fick vi skjuts hem utav en "vän", kom hem vid halv 6 på morgonen och jag vaknade aldelles nyss.
Planerna till idag var att vi skulle upp "tidigt", åka till rålis och grilla & bada, ha ha så bra gick det. Dea är här just nu och senare ikväll så ska vi trotsallt till Rålis och träffa några gamla vänner till oss, nu ska dea åka till Sollentuna och fixa några grejer medans jag ska börja göra mig iordning, får se om vi drar vidare någonstans efter rålis, Kyss!




Min & frugans låt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0