'n party, n' n' n' party

Den här veckan kunde inte ha startat bättre än såhär! Sussi följde med mig till jobbintervjun i Nacka imorse och gissa vad, får ett samtal 10 min senare om att jag fick jobbet, det firade vi med en heldag på Grönan med vänner. Efter det åkte vi till en bar vid namn El cocodrilo i skanstull och drack lite gott vin, efter det åkte vi till Friday's och åt middag.
Såsmåningom åkte vi till Gamla stan och träffade lite fler folk och nu är vi hos några vänner i Vällingby, vi ska strax åka hem till söta Emeliy i Brommaplan. Imorgon blir det förhoppningsvis sol & bad i Kanabadet i V-by. Bjuder på en asgrym låt som jag lyssnat sönder på hela dagen, hörs imorgon. KYSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0