Det börjar närma sig

Gjort ganska mycket på sistone, fullt upp och skolan börjar om inte mindre än 23 dagar, tiden går så fruktansvärt fort. Ibland känner jag nästan att jag bara vill spola tillbaka tiden och leva livet som vi gjorde i grundskolan, de var tider det..
I torsdags var jag och några vänner på bio, vi såg Robin Hood. Ganska bra faktiskt, har ni sett den och vad tyckte ni? Efter det var vi så trötta att vi åkte hem till Blackeberg och somnade som stockar, igår var vi på lite ärenden under dagen och på kvällen blev det fiesta på 107.5 i Gamla stan, vi hade roligt fast det hände en del dåligt det med. Idag fick jag skjuts till stan och mötte upp dea för en härlig pratstund på Café 60, efter någon timme kom Carpio och hennes vänner förbi, vi satt och pratade ett bra tag tills klockan rullade iväg. Kom hem för ungefär 1 timme sedan och måste strax hoppa i sängen.
Har heldagsjobb imorgon från kl: 10.30 - 20.00, efter det ska jag möta upp en vän. Ska tvätta bort smink, borsta tänder, sätta på tv:en och bara ta de lugnt och hoppas på att bli trött, ha ha.
Juste, börjat jobba på Mc'Donalds föresten för er som ej vet, önska mig lycka till (det är min första dag på jobbet) Natti natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0