Dessa godingar är påväg hem till mig

Har bara legat hemma och degat den här helgen men nästa helg blir det utgång, punkt slut. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, måste förbi jobbet en snabbis. Efter det ska jag möta upp några vänner för middag på El Cocodrilo i Skanstull, ska bli trevligt. Borde skynda mig lite grann, ciao!

Crystal Trousers SEK 649, Acne - NELLY.COM
Bowtastic Dress SEK 135, Motel - NELLY.COM
Leggins/byxor med påsytt       Läcker klänning med rosett- 
skinn på benen, även        
    detaljer på ryggen, dock beställd
knapp & dragkedja baktill      i svart/blommigt (inte rosa som
- Acne                                 på bilden.) - Motel



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0