16 dagar kvar

Kul att läsarna fortfarande håller koll på uppdateringar trots mitt bloggslarv, ehe. Hänt mycket på sistone iaf, har legat hemma och degat två dagar i rad nu, kände att jag behövde vila upp mig lite efter allt häng här & där, fester hit & dit, ja ni förstår.
Har fått jobb föresten, osäker om jag nämnt det men jag börjar jobba redan nästa vecka. Ser fram emot det och de känns som ett stort steg in i vuxenlivet, att äntligen få tjäna sina egna pengar.
16 dagar kvar till 18-års dagen då, funderar fortfarande vad jag ska hitta på tills dess, fast man vet aldrig. Mamma kanske har planerat någonting, hon verkar lite lömsk varje gång jag nämner ordet b-day fest, hah.

Imorgon har jag massor att göra, jag & estefi har lite ärenden att göra under dan, sen ska jag till jobbet och hämta lite papper, sen blir det förmodligen middag på El Cocodrilo i skanstull och efter det kanske vi sätter oss på något mysigt fik och bara snackar skit!




Några veckor sedan när vi förde lite på Nivå22 tillsammans med en massa vänner



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0