Skärpning!

- Jag försökte och då menar jag verkligen försökte komma upp ur sängen imorse men lyckades tyvärr inte, vilket resulterade till att jag somnade om och vaknade nyss. Seriöst, måste försöka vända tillbaka dygnet. This ain't good!
Igår (efter skolan) åkte jag hem till Mike och väckte honom, för att vi skulle följa med Sassa till salongen. Hon skulle göra en tattoo, men de hade inte tid just då så hon fick en tid på söndag istället. Efter det drog vi till Duvbo och käkade, äckligt gott! Efter de drog vi oss tillbaka till t-banan och lämnade av Sass som skulle på dansträning, medans vi åkte vidare hem till Michael.
- Nu ska jag nog åka och träna, Beach-10 ni vet!

PS; Vad hade ni valt?
1. En stor resa med släkt och familj till Thailand, eller..
2. En spontan resa med vänner till något varmt place inom EU.

Postat av: Tiina

En spontan resa med vännerna, helt klart :)

Datum:2010-01-13 Tid: 19:44:31
URL: http://dunderfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0