Missing you ..

Höger- eller vänsterhänt: Höger,
Humör just nu: Bus
Favoritgodis: Marabou-chocklad (de börjar vattnas i munnen)
Är det nåt du absolut inte äter: Lakrits, blä!
Kläder just nu: Rosa mjukis, strumpor och en svart Adidas t-shirt.
Musik just nu: Inna feat. Bob taylor - Deja vu
Vad sa du senast: Mums(?)
Hur många kuddar sover du med: 5-6 st
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: iPod + högtalare, coconut-sololja och min lilla kändis :)
Morgon- eller nattmänniska: (Fråga Sassa, jag vet inte vad jag ska svara, hahah)
Bästa film: Snabba cash,
Kommer du ihåg din första kärlek: Hur kan man glömma?
Har du några homosexuella vänner: Yes
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Älskar man en person på riktigt så, ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, kärlek är en risk man tar.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: minst två iaf, vill ha tvillingar.
Bio eller promenad: Vintern: mysig biokväll. Sommar: Härlig promenad
Är du kittlig: Galet, får panik om någon kittlar mig.
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Livrädd för spindlar & getingar!
Äckligaste insekten: Myggor, spindlar, humlor, hela rubbet.
Största svaghet: Jag har många svagheter
Det här är jag bra på: Lyssna, finnas där & ställa upp för andra. Ingen förtjänar att må/ha det dåligt.
Bästa bok? Minns inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna teleportera mig från en plats till en annan på så kort tid som möjligt.
Vad vill du jobba som? Svårt att säga nu, men jag går samhällslinjen med inriktning ekonomi.
Chips, morötter eller godis? Chooooklad
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har piercing i tungan & öronen och så har en tatoo på G (inom en månad).
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu är det stökigt, ja.
Saltar du på maten? Nja, inte maten men grönsakerna typ (tomat, tex.)
Gillar du att sjunga? Gillar är bara förnamnet, säg mig någon som inte har hört mig sjunga.
Vad gör du om du får hicka? Ber någon skrämma mig, hahah!
Röker du? Ja, men iår ska de få ett slut
Snusar du? Usch,usch
Har du en besatthet? Om jag har.

- Lista tagen av Sassa :)

Postat av: ELLEN

Nice blogg :) är allt bra med dig?

kram

Datum:2010-01-18 Tid: 14:08:43
URL: http://deeliiicious.blogg.se/
Postat av: Juanita

Tack, vad gullig du är! Jo tack, allt är strålande. Hur är det själv? Kram

Datum:2010-01-18 Tid: 18:20:50
URL: http://juanitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0