Min helg

Festen i fredags blev trotsallt av! Någon timme innan utgången kom Mejtab förbi, vi fixade oss och sedan drog vi in till TC och mötte upp Sassa, Mustapha och hans crew, sen åkte alla tillsammans till festen i Slussen.
När vi väl anlände var det ett par saker som gjorde oss en aning förvirrade, iallafall mig! Jag försökte iallafall liva upp stämningen lite genom att dra upp tjejer & killar @dancefloor! Jag lyckades iaf, kililililili.

- Efter någon timmes dansade började vi rulla till stan för att möta upp Mike, Ilyas och Harun (bolivian,hahah). Vi hade planerat fika men de slutade med BurgerKing i TC, efter käket drog vi vidare till Internetcafet Matrix i Hötorget och tog de lugnt där. Harun drog efter ett kort tag och så småningom började vi också. Vi stod i centralstationen ett tag i väntan på Sassas & Mejtabs pendeltåg, sen gick resten av oss till tunnelbanan för hemgång. När vi väl kom hem blev det chips/ostbågar och film, somnade inte förräns runt 8-9 på morgonen.

Lördag; 12 timmar senare, 8 på kvällen. Vi började göra oss iordning, vi åkte och hämtade Harun och drog så småningom till Ilyas restaurang i Akalla för middag. Efter de visste vi inte vad vi skulle hitta på, vi lämnade hem Harun och åkte in till stan för kvällsfik. Jag och Mike tog en lång promenad i stan, det var jättemysigt. Från T-centralen, vidare till Sveavägen-rådmansg, sedan till Stureplan och Östermalm, vi hade precis bestämt oss för Pacha-delli (vattenpipa-cafet) tills jag får sms av Sassa angående en fest i Kungsängen, vi blev lite småsugna så vi börjar röra oss dit tills Mike's bror Josef ringer angående hans iPhone.
Vi åkte hem till Josef & Camilla, vi blev kvar där ett tag och tog det lugnt med dem. Vi blev klara där runt 2 ungefär men då hade redan festen i Kungsängen slutat, så vi drog bara hem och myste med film.

- Samma sak idag, vaknade sent (runt 18 snåret), fick skjuts hem i tid till The City (uppföljaen av The Hills) och det var dessutom nya avsnitt, woho! Äntligen. Just nu sitter jag och kollar på The scaaary movie på 5:an. Snart är det sova-dags, kommer aldrig komma upp imorgon bitti annars. God natt på er! Btw, 7 månader kvar tills jag fyller 18, längtar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0